سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مداد لب مک پرو لانگ ویر

امروز قصد دارم در مورد چند خط لب از برند مک برایتان صحبت کنم. یکی از آنها با فرمولاسیون مداد لب مک پرو لانگ ویر و دیگری مداد لب مک معمولی است. من معمولا هنگام انتخاب خط لب، رنگ‌های خنثی را انتخاب می‌کنم چرا که به راحتی می‌توانم آن را با چند رژلب متفاوت مورد استفاده قرار دهم. تفاوتی که بین این دو نوع خط لب می‌توان دید این است که مداد لب معمولی مک کمی سفت و خشک‌تر است و بافت کرمی ندارد. این مداد کاملا چوبی است که نیاز به تراش کردن دارد اما خیلی نیاز نیست که شما مداد لب مک پرو لانگ ویر را تراش کنید، چرا که به دلیل ساختار منحصر بفرد نوک آن، نیاز چندانی به تراش کردن نخواهد داشت. مداد لب مارک مک رنگدانه‌های زیادی داشته و کرمی است و نیازی نیست که آن را به مقدار زیاد روی لب بزنید چون ممکن است سنگین و خشک به نظر برسد. نکته مهم دیگری که باید در مورد مداد لب مک پرو لانگ ویر به آن اشاره کنم این است که دوام و ماندگاری آن روی لب خیلی زیاد است و حتی بعد از یک وعده غذایی چرب نیز به راحتی از روی لب پاک نمی‌شود.

از دیگر مزایای این مداد این است که استفاده از آن بسیار آسان بوده و لب‌های خشک را به خوبی نرم و مرطوب می‌کند. میزان رنگدانه‌های مداد لب مک پرو لانگ ویر نیز به حدی است که دیگر لازم نیست که چندبار آن را روی لب بکشید تا به رنگ دلخواه خود برسید. از این مدادها هم می‌توان به عنوان خط لب و هم به عنوان رژ و برای پر کردن لب‌ها استفاده نمود. اما اگر می‌خواهید از تمام مزایای این مداد لب‌ها استفاده کنید، فراموش نکنید که قبل از استفاده حتما لبانتان را لایه برداری و سپس به کمک بالم لب آن را نرم و مرطوب کنید.

شاید به نظر برسد که قیمت این مدادها نسبت به سایر مدادها و رژها کمی بالاست اما واقعیت این است که ارزشش را دارد. من همیشه عرق میکنم و پشت لبم خیس است، بنابراین خیلی برایم مهم است که مداد لبی که استفاده میکنم اطراف لبم را کثیف نکرده و همینطور با کمی عرق از روی لبانم محو نشود. بعلاوه همانطور که قبلا هم اشاره کردم، با خرید یکی از این مدادها، از خرید چند مداد لب متفاوت بی‌نیاز خواهید شد. بعلاوه رنگبندی متنوعی نیز دارد و شما هر رنگی که دوست داشته باشید یا رنگی نزدیک به آن را می‌توانید در این مجموعه پیدا کنید. استفاده از این مداد بسیار آسان بوده و به راحتی روی لب کشیده شده و با بافت کرمی و صافی که دارد جلوه زیبایی به آن می‌دهد. مطمئن باشید که از خرید مداد لب مک پشیمان نخواهید شد، بنابراین اگر قصد خرید مداد لب دارید، تردید نکنید و آن را تهیه کنید. اگر هم دوست دارید که آن را به صورت غیرحضوری تهیه کنید، می‌توانید از سایت محبوب و همیشگی من خرید نمایید. سایت لیلیوم به آدرس www.liliyome.com