سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ست براش سیگما صدف

 

خیلی از شما از من در مورد ست براش مورد علاقه‌ام سؤال کردید، براش‌هایی که هر روز از آنها در آرایشم استفاده می‌کنم. اگر من را بشناسید احتمالا میدانید که همه براش‌های من از برند سیگما هستند و ست براشی که من علاقه زیادی به آن دارم ست براش سیگما صدف است که بنظرم خیلی مختصر و مفید همه براش‌هایی که برای یک آرایش کامل نیاز است را در خود دارد.  وقتی با این براش‌ها کار میکنم احساس اعتماد به نفس بیشتری دارم. بنابراین قصد دارم اطلاعاتی که در مورد این محصول دارم را در اختیار شما هم بگذارم.

ست براش سیگما صدف حاوی دو براش آرایش چشم و دو براش برای آرایش صورت و استفاده از انواع پودر است. براش‌های صورت که در این ست مشاهده می‌شوند برای انواع آرایش از قبیل زدن پودر روی صورت، استفاده از رژگونه، برنزر، برای کانتور و هایلایت و هر پودر دیگری که قابل استفاده خواهد بود. دو براش دیگر که برای آرایش چشم قابل استفاده هستند بسیار کاربردی هستند و هر نوع آرایشی را می‌توان به کمک آن انجام داد. دسته‌های این براش بسیار محکم بوده و به خوبی در دست جای می‌گیرند. بنابراین استفاده از آنها بسیار آسان بوده و هر فردی با هر مقدار تخصصی که دارد (چه مبتدی و چه حرفه‌ای) می‌تواند از این براش‌ها بهترین استفاده را ببرد.

من از طرفداران محیط زیست هستم بنابراین محصولاتی که استفاده میکنم همگی ضدخشونت علیه حیوانات و در صورت امکان وگان هستند. خوشبختانه این ست براش نیز ضدخشونت علیه حیوانات و وگان هستند. بنابراین پرزهای به کار رفته در این ست همگی مصنوعی هستند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. وقتی پرزهای این براش روی پوست کشیده می‌شوند حس بسیار خوشایندی روی پوست ایجاد می‌کند که بسیار لذت بخش هم هست. این پرزها بسیار نرم هستند و در عین حال در صورت شستشو هیچ تغییری در فرم پرزها ایجاد نمی‌شود. از آنجا که من خیلی حساس هستم تقریبا بعد از هر یک یا دوبار استفاده براش‌هایم را می‌شویم. به همین خاطر خیلی خوشحالم که این براش‌های قابل شستشو هستند و بعد از خیس شدن از براش کنده نمی‌شوند.

ست براش سیگما صدف به این دلیل با این نام شناخته می‌شود که از براش‌های محبوب صدف (صدف بیوتی از بلاگرهای محبوب و پرطرفدار ایرانی) است. از نظر صدف این براش‌ها بسیار پرکاربرد بوده و با وجود آنها دیگر به هیچ براش دیگری نیاز نخواهید داشت. این براش‌ها بسیار متراکم و پرحجم هستند و کاملا ضدحساسیت و آنتی باکتریال هستند. بعلاوه پودر را به خوبی به خود جذب می‌کنند و کمک می‌کنند تا مواد آرایشی به خوبی روی سطح پوست کشیده شوند.

اگر شما هم به دنبال براش‌هایی هستید که به کمک آنها بتوانید هر نوع آرایشی را انجام دهید و نیاز به براش‌های دیگری نداشته باشید، بهتر است این ست را سفارش داده و از آنها لذت ببرید. برای خرید هم به سایت‌های معتبر مراجعه کنید، سایت لیلیوم www.liliyome.com    یکی از سایت‌های محبوب و پرطرفدار ایرانی است که محصولات و لوازم جانبی آرایشی را با ضمانت اصالت کالا و با قیمتی مناسب به دست مشتریان خود می‌رساند.