سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پالت سایه رولوشن ایکس تامی

 

سلام دوستای گلم!!! امیدوارم همگی حال دلتون گرم باشه و خوب خوب باشید. این روزهای تابستونی که هوا حسابی گرمه، تصمیم گرفتم که در مورد محصولی صحبت کنم که به شما این امکان رو میده که آرایشی تابستونی و مناسب فصل داشته باشید. وقتی داشتم در بین پالت‌ های سایه رولوشن بین یک محصول مناسب میگشتم، نتونستم از پالت سایه رولوشن ایکس تامی چشم پوشی کنم. رنگ‌های این پالت واقعا من رو به خودش جذب کرد. طیف رنگی متنوعی که توی این پالت دیده میشد من رو به فکر غروب آفتاب مینداخت، البته که غروب آفتاب جای دیگه‌ای و اونهم روی بسته بندی این پالت مشاهده میشد. حالا که به اندازه کافی از این پالت استفاده کردن، به این نتیجه رسیدم که حالا وقت صحبت کردن در مورد این پالت در قالب یک پست هست. اگه به دنبال یه نقد صادقانه در مورد این  هستید پس این پست رو دنبال کنید.

از عکس خود محصول هم کاملا مشخصه که سایه‌های این پالت میزان رنگدانه‌های خیلی زیادی دارند. ردیف اول این پالت بیشتر از رنگ‌های خنثی و روزانه تشکیل شده. اما ردیف آخر رنگ‌هایی داره که کمی شاداب و سرزنده‌تر هستند. البته ممکنه بعضیاشون کمی گچی و پودری باشن و موقع استفاده نیاز به توجه بیشتری داشته باشن. اما دو تا از رنگهای مورد علاقه من سایه گلدن سند و تروپیکال هستند که وقتی با هم دیگه استفاده میشن واقعا دیوونه کننده هستند. با این پالت میشه سایه‌های خیلی متنوعی ایجاد کرد و به گفته تامی که در تولید این پالت با برند رولوشن همکاری کرده، سایه‌های این پالت با در نظر داشتن زنان رنگین پوست تهیه و تولید شده. واقعا هم میشه این موضوع رو در سایه‌های این پالت دید. این سایه‌ها برای همه افراد با هر رنگ پوستی که باشند مناسب خواهید بود.

فرمولاسیون سایه‌های براق خیلی فوق‌العاده ست. همگی نرم و پیگمنته هستن و قابلیت ترکیب خیلی بالایی دارن. سایه‌های مات هم خیلی خوبن اما به نظرم سایه‌های ماتی که خیلی تیره هستن، کمی خشک‌تر بوده و استفاده ازشون یه کم سخت‌تره. اما به طور کلی از داشتن این پالت در مجموعه لوازم آرایشیم خیلی خوشحالم. پالت سایه چشم رولوشن به من این امکان رو میده که ریسک پذیر باشم و سایه‌های متنوعی رو امتحان کنم. نکته‌ای که فراموش کرده بودم در موردش صحبت کنم و البته خیلی هم مهمه، قیمت این پالته. اگه مقایسه‌ای بین این پالت و پالت‌هایی داشته باشید که از برندهای معتبر و گرون قیمت هستند، متوجه خواهید شد که به نسبت کیفیت خیلی بالایی که این محصول داره، قیمتش واقعا باورنکردنیه. اگه به دنیال این هستید که چشمان زیباتری داشته باشید، پیشنهاد می‌کنم که این پالت رو در لیست خرید خودتون قرار بدید. برای خریدش هم می‌تونید به فروشگاه‌های مختلفی مراجعه کنید. فروشگاهی که من سراغ دارم یه سایت اینترنتیه که من همه خریدهای آرایشیم رو از اون انجام میدم. آدرس سایت هم www.liliyome.com    هست.