سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ضدتعریق ژیلت کلینیکال

 

بسیاری از ما با برند ژیلت از طریق محصولات آرایشی مردانه و همینطور محصولات ضدتعریق آن آشنایی داریم. این محصولات به خاطر کیفیت بسیار بالایی که دارند و همینطور گستردگی محصولات بسیار شناخته شده‌اند و در سراسر دنیا نیز طرفداران بسیاری دارند. برند ژیلت یک برند آمریکایی است که در ابتدا فقط به تولید محصولات ریش‌تراشی ایمن می‌پرداخت. مؤسس آن هم King C.Gillette    است که کار خود را در سال 1901 آغاز کرده است. من هم پیش از هر محصول دیگری با ژیلت‌ها و محصولات بهداشتی مخصوص آقایان از این برند آشنا شدم و پس از مدتی وقتی ضدتعریق ژیلت را دیدم از آنجا که نام برند برایم آشنا بود و از کیفیت محصولاتش راضی بودم، تصمیم به خرید و امتحان کردن مام ضدتعریق ژیلت گرفتم. از زمانی هم که آن را خریده‌ام دیگر حاضر نشده‌ام که محصول دیگری را امتحان نمایم.

من یک ورزشکار هستم و در روز حداقل یک ساعت را به ورزش اختصاص می‌دهم و معمولا هم برای ورزش کردن به باشگاه می‌روم، بنابراین خیلی برایم مهم است که عرقم بوی بد ندهد و در باشگاه کسی را اذیت نکنم. به همین خاطر همیشه قبل از باشگاه رفتن دوش میگرفتم و سعی می‌کردم که از ضدتعریق استفاده کنم، ولی راستش را بخواهید خیلی در کنترل بوی نامطبوع عرقم موفق نبودم و همیشه بعد از باشگاه این حس را داشم که بدنم خیلی بوی بدی می‌دهد. اما از زمانی که استفاده از مام ضدتعریق ژیلت را شروع کردم، نه تنها میزان تعریق بدنم در ناحیه زیربغل به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا کرد بلکه بوی نامطبوع عرقم نیز کاملا از بین رفت.

آنطور که در توضیحات این محصول آمده، قدرت ضدتعریف ژیلت 6.25% بیشتر از سایر ضدتعریق‌هاست و همین باعث علاقه زیاد من به این محصول است. این ماده حاوی 10000 مولکلول برای مبارزه با بوی عرق است و بنابراین برای افرادی که بیش از حد تعریق دارند گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. همچنین پوست را برای مدتی طولانی خشک نگه می‌دارد. بعلاوه خیلی زود هم روی پوست خشک می‌شود. ضدتعریق ژیلت حاوی آلومینیوم کلراید بوده و این ماده که طبق تحقیقات اخیر هیچ اثر منفی و ثابت شده‌ای بر سلامت انسان ندارد. این ماده است که در بسیاری از ضدتعریق‌ها بعنوان ماده اصلی در مبارزه با تعریق و مسدود کردن غدد عرقی به کار می‌رود و تأثیر بسزایی در کاهش تعریق بدن خواهد داشت.

اگر شما هم مدت‌هاست که دارید با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنید و میزان عرق بدنتان قابل کنترل نیست، بد نیست که این محصول را امتحان نموده و از مزایای آن بهره ببرید. در صورت تمایل به خرید این محصول هم می‌توانید به سایت اینترنتی لیلیوم  www.liliyome.com مراجعه کرده و با رفتن به بخش فروش محصولات و دسته بهداشتی‌ها این محصول را خریداری نمایید.